Torsdagens aktiviteter

Publicerat: 2010-10-28 Kl: 20:14:03 | I kategori: Allmänt


Idag det torsdag och det betyder kyrkis= veckans höjdpunkt för både mig och Anton. Men idag vaknade Anton med hosta och rinnig näsa så jag tog beslutet ganska tidigt att vi skulle stanna hemma. Anton skulle det inte gö mycket med lite hosta och snor eftersom har var nästan lika pigg som vanligt ( en aning tröttare eftersom han sov dubbelt så mycket idag) men vi åkte inte dit just av den anledningen att vi inte ville smitta de andra barnen. Anton är ju bland de äldre och det är många små där som vi måste vara extra försiktiga med. Klart att vi inte vill smitta de äldre barnen heller! Man är ju så uppe i varandra i en inte så stor lokal så bakterierna flödar nog härligt. Jag skulle inte vilja ha förkylda bredvid min bebis iaf.

Hemma blev vi iaf halva dagen innan vi åkte ner till morfar och sa hej. Vidare ut på Alnö där vi mötte upp pappa Niclas för en god middag hos Antons farmor. Hon åkte vidare med oss till birsta där hon och Anton hade sprungit runt ( Anton älskar att skjuta vagnen framför sig och bli jagad) medans jag och Niclas uträttade lite ärenden ifred. Det blev bla inköp av väggfärg och golv som ska läggas i bebisens rum.
farmor hade handlat kläder till anton på name it, ich där fick man visst en presentpåse. Massa bra saker, å lite reklam såklart :)

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej. Va roligt.

Ja det skulle vara jätte kul med lite sällskap.

Joline är lite hostig just nu så tror inte det skulle vara så uppskattat att ta dit henne nu. Men så fort hon är helt frisk kan vi åka dit nått.

Nästa vecka?

2010-10-28 @ 22:35:42
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0