Mammahjärtat värker

Publicerat: 2010-09-17 Kl: 21:30:40 | I kategori: Allmänt


Tanken var ju att vi skulle ha en liten familjedag och åka på badhuset idag, men då vi kom dit så hade jag tydligen missuppfattat deras öppettider, så det gick inte. Hormonerna lever sitt eget liv och så länge jag är gravid och så länge jag sedan kommer amma så kommer det vara på detta vis. Ja jag pratar om känsliga Emma som helt plötsligt börjar gråta över helt obegripliga saker. Idag var det för att det inte blev något bad. Tjejen i kassan förklarade att de inte hade öppet för andra än skolelever så vi fick tyvärr komma tillbaka senare, det var inte mer med det....tills att jag hör Niclas säga till Anton " jaha lillbubben, Va tråkigt, då fick du inte bada idag" Å då började jag stortjuta!
Niclas räddade upp allt med att säga att vi skulle åka på drakborgen så Anton fick leka där och sedan skulle han och jag ta en lunch på charm medans Anton sov i vagnen. Jag fortsatte grina för jag tyckte så synd om Anton som satt där i bilen med väskan packad och flytringarna som han trädde på och av armarna. Jag hulkade till slut fram ett " ja, det blir bra" Anton var så lycklig och började bara skratta åt mig. Tokmamma.
Drakborgen blev jätte uppskattat av Anton och han lekte som bara den, åt lunch och busade lite till innan det blev dags för vila och mamma och pappas lunch. Alla nöjda och glada även denna gång!

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Haha, det är sjukt hur man fungerar egentligen. Sådär känslig har jag också blivit efter Noel kom och det sitter fortfarande i. Fast de i själva verket inte bryr sig alls så sitter man själv där med gråten i halsen och tycker att livet är sååååå orättvist :b

2010-09-18 @ 08:27:25
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Hahaha jag är likadan! Jag kan börja gråta över vad som helst. Hade en dag när jag grät så fort någon sa nått "snällt" haha helt sjukt egentligen :)

2010-09-20 @ 08:50:55
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0