Söndags surr

Publicerat: 2010-09-19 Kl: 20:26:08 | I kategori: Allmänt


Lite söndags surr för den som vill läsa :)
Då har jag och Anton varit upp till skolan och röstat och det har inte varit självklart för mig vilket parti det skulle bli, men jag gjorde helt enkelt så jag tog fem lappar och lät Anton dra en av dem, smart va!?
haha, naturligtvis inte. Näe, nu är det gjort och det ska bli skönt att höra något annat på tv och radio ett tag.
Niclas har jobbat extra hela helgen och skulle tyvärr inte hinna rösta idag eftersom han fick veta det så sent. Men han hade visst fått smita iväg från jobbet tidigare så han var precis upp han med, 10 min innan stängning av vallokalen.
Jag är så glad att Anton lärt sig somna själv i egen säng, därför att annars hade det blivit tungt att dra hela kvällslasset själv. Ensamstående gör det bra!viktigt att ta det nu eftersom det inte skulle funka att ligga och mysa med Anton i en halvtimme då man har ett till barn. Hur skulle jag då kunna klara mig själv? Näe tack, lite ordning och reda med rutinger är bra för alla. Vi körde ju hårdträning här hemma med början för två veckor sedan och det var inte en dag för sent! Det gick lättare än väntat faktiskt, Niclas skickade ut mig i köket så fick jag smälla lite med disken medan han lyssnade på gallskriket. Annars hade det aldrig gått, eller jo...men jag hade förmodligen suttit brevid och gråtit floder.
Nu är det välling och mys i soffan kl 19:00. Väntar 10min-en kvart så han får chansen att bajsa, vilket han oftst gör av vällingen. Sedan blir det på med pyjamas och tandbostning och där efter raka vägen till sängen. " god natt och sov så gott, mamma och pappa älskar dig. Vi sitter här ute" Funkar jätte bra! Jag upplever en tryggare Anton även på dagtid, även fast han fortfarande är väldigt blyg.
Så här gör föresten Anton då han blir blyg. Eller så ställer han sig med ansiktet in mot ett hörn.

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Men goungen! : )



2010-09-20 @ 10:40:20
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0