Tack

Publicerat: 2011-04-09 Kl: 15:46:30 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft besök av en arbetskamrat til Niclas och hans tjej och lilla dotter. De hade med sig present till Amanda, men också till Anton. Båda barnen har fått så mycket fint av så många som kommit och uppvakta, jag blir lite tårögd mellan gångerna. Människor i vår närhet gratulerar till barnen, vi har fått ärva kläder från höger och vänster. Vi har så många fina människor omkring oss som vill vara med oss och barnen...krama på våra barn, det värmer så otroligt i mitt hjärta. Stort som litet, bara att någon frågar hur det är med mina barn gör mig så glad. 

TACK för att ni finns mina underbara ungar, TACK alla ni underbara människor som finns omkring oss!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken Kille!!!

Det var bra gjort,han börjar bli stor kille nu.

Go plutten våran!!

2011-04-10 @ 21:17:48
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0