Tisdag

Publicerat: 2011-04-19 Kl: 21:31:28 | I kategori: Allmänt


Idag har Niclas blivit pappa....på papperet. Vi var ner till stan och familjerätten för att ännu en gång skriva under både här och där.  För att undvika missförstånd så jag jag berätta för er som inte vet det att det är någonting som alla icke gifta måste göra. Det spelar ingen roll att man gjort det med tidigare barn, det gör man varje gång. Men vilket ställe....tror det vilar en förbannelse över stället! ja inte är det någont trevligt ställe iaf. Redan i dörren möts man av en ringklocka och en låst dörr med små hål man kan prata genom, bara det säger ju en hel del. Är nog bland de sista ställerna jag skulle vilja jobba på. De får nog jobba med en hel del tragiska fall de som jobbar där. En lång korridor med massa dörrar...tror inte jag såg en tavla ens och inte några trevliga människor heller för delen. Eller de kanske var trevlig men alla ser ut som att det är bergravning där eftersom det inte verkar finnas en människa som drar på munnen. 

Då var det gjort i alla fall och vi drog vidare till mamma och pappa för att bjuda in oss på lunch och låna sängen så Anton fick vila. Gjorde sedan ett besäk lite längre bort i byn hos Nicas faster där våran föredetta katt Emo nu har flyttat. Han mådde bra! Skönt att se att han trivs så bra.

Nu ikväll gjorde jag och barnen lite påskfint både inne och ute. Anton ansvarade för påskäggen som ni ser!



Men mamma stryrde upp det hela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0