Barnprat

Publicerat: 2011-04-02 Kl: 21:11:45 | I kategori: Allmänt


Det blir mycket barnsnack här i min blogg nu för tiden. Men vad ska jag annars skriva om? Jag har inte så mycket annat att komma med just nu. Det är ju en sån tid såhär i början då man (läs jag) inte far och flänger lika mycken. Amanda är ju inte så stor så jag har inte velat utsätta henne för masa än. Risken för infektion men också allt omkring med ljud och rörelse som kan bli jobbigt för en liten bebis. Men nu börjar hon bli äldre så jag ska snart ge mig iväg en sväng på birsta. Hon får då följa med eftersom jag inte har någon lust att snabba mig in för att skynda hem och amma. Visst, det finns ju ersättning men hon får följa med. Jag har ju varit dit en snabbis tidigare men nu ska jag ska göra sällskap av Ann och hennes Melina då det kanske kan bli en heldag med en lunch också. Anton får mysa med mormor ( vi får prata ihop oss mamma och kolla hur du jobbar ) Han har nog roligare med henne än i vagnen med oss. Det kan vara skönt för mig att få lite andrum på några timmar också.  

En blogg är väl lite trevligare med bilder? 




Syskonmys


 

Pappamys






Kommentarer
Postat av: Catharina

Mysiga bilder!

2011-04-03 @ 10:21:37
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0