soliga utedagar

Publicerat: 2011-04-05 Kl: 20:02:32 | I kategori: Allmänt


Man måste passa på då solen är framme...och det har vi gjort i dagarna två.




Det har blivit både lunch, mellis och promanader. Jag och Niclas tog och städade bilen idag och flyttade bak Antons bilstol, så nu sitter båda barnen bak och det känns mycket bättre. Hoppas att han kommer tycka det också! Amanda gillar att ligga i vagnen då vi är ute, både sovandes och vaken. Då det varit lä han jag vågat mig på att amma ute annars sprungit in en snabbis. Anton, den lilla rackarungen är så snabb, man hinner inte mer än vända på huvudet så är han borta. Då vi städade bilen srog han iväg med vagnar och sopar över hela gåren, rätt var det var då man lyfte på huvudet så satt han inne i bilen och nästa stund var han nere i diket. Helt plötsligt var han borta, jag visste vilket håll han hade dragit åt så jag skyndade efter, men den lilla rackarn hade öppnat dörren och gått in och satt sig i soffan med leriga och blöta ytterkläder. Han tyckte hog att det fick räcka för idag. Sötnöten våran!

Imorgon ska Amanda upp på BVC för läkarkontroll och det ser jag fram emot. Det är skönt att det är ganska tätt som man är där uppe mendan de är små. Men annars är det ju bara ett samtal bort. Vi har ju världens bästa BVC sköterska, Margareta, så de så!


Kommentarer
Postat av: stina

så mysigt å va ute nu i det härliga vvårvädret :D



hihi tack det e ju skönt å höra att nån tycker det e lite synd om mej ;P, för det tycker jag med, lite iaf...

2011-04-05 @ 20:38:16
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Postat av: madde

hej hej

Roligt att du kikar in på min blogg.. du bor ochså i sundsvall såg jag :)

Jaa det är mycket vi måste tänka på när vi gör om, är ju lixom inte så att man gör om köket ofta.. och det vi har nu är mer än fruktansvärt fult. gammalt kök.. så jag längtar som bara den :)

Hoppas allt är bra med er :)

2011-04-05 @ 20:52:53
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0