Motion ?

Publicerat: 2011-04-06 Kl: 22:11:04 | I kategori: Allmänt


Jag har cyklat ikväll! Det var som en befrielse, som balsam för själen...jag känner mig som pånyttfödd! Stoppade TVÅ (!) förkylda barn i säng, en lite piggare än den andra. Anton är den sjukaste just nu med lite smått feber, rinnande näsa och tandsprickning .  Amanda är mycket piggare än hon var i helgen. Men till saken, jag ammade Amanda och lämnade ban, hem och sambo för lite egentid. Tänk vad en uppfriskande tur kunde göra. Jag toktrampade genom byn och tänkte inte en tanke tanke, eller jo jag tänkte att det var jobbigt att röra på sig! Har inte gjort något så jobbigt på över ett år. På vägen hem svängde jag ner till m-h och stefan och sa hej och kollade hur det gick med renoveringen. Då jag kom hem var jag full av energi. Nu, en timme senare sitter jag i soffan som en påse nötter och är så trött så jag vet inte hur jag ska orka ta mig till duschen.  Tror att det här med motion verkar vara en bra grej. Kanske ska fortsätta med det ;)


Idag har Anton varit hos Ylvas hästar och efter det blev hela familjen bjuden på gomiddag.  Tack för idag, slut för idag.


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Jag ska nog också köpa mig en cykel.. då kan vi cykla tillsammans i sommar.. måste verkligen få upp flåset lite, orkar knappt gå ner & hämta posten som det är nu :b

2011-04-07 @ 11:01:35
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0