Vilken grabb

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 19:57:59 | I kategori: Allmänt


Grabben med långa och starka ben. Ben som orkade gå exakt 1 km idag, det tycker jag var bra gjort av Anton!
Han gick och pekade och pratde hela vägen och höll min hand hela tiden medans jag höll den andra på vagnen där Amanda låg . En promenad i härligt tempo som tog 35 minuter efter byvägen. Han släppte min hand och stannade 1 gång på hela vägen och det var då vi stannade och pratade med en tant!


Ibland blir man förvånad



Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken duktig Kille !!

Det var verkligen bra gjort.

Han börjar bli stor Go Plutten våran!!

2011-04-10 @ 21:19:40
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0