hej hå

Publicerat: 2011-08-16 Kl: 10:45:02 | I kategori: Allmänt


Jag passar på att skriva några rader nu medan Amanda vilar och Anton sitter brevid och kikar på barnprogram. Lunchen är på gång inne i köket. Vi har haft fullt upp hela helgen och kvällarna är oftast de gånger jag brukar skriva i bloggen, men lillasyster har "hållt låda" några kvällar nu så då det blivit lungt har jag legat utslagen på soffan.

Vi har haft barnens farmor här hela helgen som tog med sig sin husvagn som hon sovit i. Anton ha velat vara där ute hela tiden. Det är ju mysigt med koja!  Niclas har jobbat i helgen och då han inte gjort det så har han legat i feber så han har vi knappt sett sedan i torsdags. Så det passade ju väldigt bra med sällskap just denna helg.
javisst ja, vi smög oss in på dagis i söndags, eller in och in...vi var ute på gården och kikade naturligtvis. Nu är det lite drygt två veckor kvar tills han börjar. Tror jag? Borde få ett papper om dag, tid och avdelning snart. jag vet bara att vi har plats till den 1 september. Så på fredag passar det bra att göra ett besök nere i stan för att inhandla lite som behövs, typ ett par vettiga skor. Lilleman har dragit väg i både längd och skostorlek här i sommar.

Näe, nu är maten på g och tvätten ska hängas innan vi plockar ihop oss och åker ner till drakborgen och leker tillsammans med Ann och barnen. kanske kanske vi kan träffa mamma/mormor också om hon får komma hem från sjuhuset. Ja, nu är det hennes tur att vara dålig. Snacka om otur. (tänker inte hänga ut mina föräldrar mer här, det är ju en blogg om oss, inte dom därför sätter vi stopp där) Men jag tror Anton ska få rita en kryapåsig kort till mormor, precis som morfar fick då han också fick ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0