Kör en mobilbloggning ikväll. Imorgon är d...

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 21:01:20 | I kategori: Allmänt


img_4268 (MMS)

Kör en mobilbloggning ikväll. Imorgon är det dagen med stort D! Dagisdagen. Anton och jag ska upp och hälsa på i en timme imorgon stod det på brevet vi fick hem. (även direkt i handen av dagisfröken hemma på gården, det är härliga Liden det!) Varje gång jag berättar om dagis och att det finns massor med barn som han kan leka med så frågar han alltid om det finns några bilar där! Haha, lillskroten våran.


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Men vad härligt att det gick bra! Haha, kan tänka mig att han blev bra förvånad då han dök upp där. Var det Noel som skjussade dockorna? jag tror faktiskt han brukar göra det ofta, han varvar liksom mellan det & traktorerna :P Haha.



Blir ni kvar där & äter lunch imorgon, eller hur ser det ut? :) Det är nu man känner vad ens barn blivit stora, jag grinade nog inte för att jag blev tvungen att vara utan honom första dagen.. utan för att han blivit så stor & snart inte är i behov av mig :b Haha.. man grinar nog för allt efter första lämningen.. kanske glädjetårar, som på alla skolavslutningar? Nej, nu virrar jag bara på. Skönt att det gick bra iaf. Hoppas det fortsätter så :) Kramar

2011-09-01 @ 13:55:30
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Carro - mamma till Noel

Haha, men goploppen då.. han älskar att dra sin egen vagn oxå, hela tiden hemma & då vi ska gå på stan. Lära gå vagnen fick ju åka fram ett tag den med, roligt att dra saker tror jag. Från början slängde han alltid ur dockan, men det är ju faktiskt lite finare att låta den ligga kvar :p



Ja, men det var ju ett bra upplägg.. jag minns inte riktig hur vi hade det.. men var nog samma ungefär! :) Hoppas det går bra på tisdag då. Storkillarna våra!

2011-09-01 @ 17:02:32
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0