skynda hit, skynda dit

Publicerat: 2011-08-20 Kl: 11:05:01 | I kategori: Allmänt


Gick in lite mjuk med birsta för hela familjen malm/Sellén. Tog en fika, handlade lite, tittade lite. Niclas tittade lite mer och lite mer. Till slut tog vi en paus hos mina föräldrar för att vila ben och äta middag innan vi begav oss ner på selånger marknad. Barnen somnade i bilen hem igår kväll och jag i soffan framför en film som jag inte ens vet vad den handlade om. Det var gårdagen det. Jag kan säga att jag har trötta ben och trötta fötter än. Men idag är vi bjuden på dop så det passar bra att sitta :)

Idag är det en liten kille vid namn Liam som ska döpas och det är tredje dopet vi är på i sommar. i höst/vinter återstår tre till (med Amandas inräknat) så man börjar kunna det här nu. Tur att det inte är samma ställe och samma präst för då har man ju blivit snurrig. En lagom dos är alltid bäst :) Bäst att man börjar leta fram kläder till familjen, slår in present, duschar, packar för att hinna med sig. Om vi ska ta oss hemifrån kvart i (min plan) då kanske vi kommer härifrån fem i som bäst, ja det är vi (läs jag) i ett nötskal. Men vet ni vem jag fått det ifrån? Mamma! ;)

Näe bäst att börja, det är ju bara tre timmar kvar tills vi ska vara där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0