Emma slår på stort

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 21:40:55 | I kategori: Allmänt


Ibland blir man rätt förvånad över sig själv.

 Jag la Amanda för natten och sa till Anton att kom så bakar vi något. Matbröd blev det (!!??) Ja man kan ju undra var jag fick all luft ifrån.  Men kul var det och GOTT..ojoj, inte visste jag att jag kunde baka. Sånt som ska jäsa till och med..haha

 

Mellan jäsningarna kvällsfikade Anton och jag gjorde Cornflakeskakor


Sådär, bildbevis och allt.

God natt gott folk

Kommentarer
Postat av: Carro

Men GO Emma... snart kmr du uppskatta detta & se avkopplingen med det också! :)



Såg ju sjukt gott ut! :D

2011-12-21 @ 22:30:02
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Catharina

Wow! Bravo! Hade jag inte jobbat hade jag sprungit ner o provsmakat :-)

2011-12-22 @ 08:03:46
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Emma, vad glad jag blir av att se hur duktig du är. Har tittat på alla bilder oxå från julen er. Ni ser ut att ha haft det riktigt gott.Kramar

2011-12-30 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0