"Inge dövöra här int"

Publicerat: 2011-12-19 Kl: 20:22:00 | I kategori: Allmänt


Nämen nu tro jag väl...hur länge ska en tv hålla ? Borde väl vara mer än 5 år iaf.(.eller när vi nu köpte den ?) Det där pipet som man kan höra från tv apparater gör mig tokig och våran har börjat pipa just idag. Ett pip som jag kan höra långa vägar och det känns som att huvudet ska sprängas. Brorsans tv piper och jag hör det en trapp upp och han sitter nere. Ska tillägga att jag har extremt bra hörsel....eller näe, bara om man jämför med mamma och pappa! haha, Jag har faktiskt bra hörsel och är inte mycker för öga ljud. Nu har jag iaf ruckat på scarten och stängt av och slagit på tvn ett par gånger och vips så var pipet borta. Men det är väl dags att köpa en ny. Kanske kan sälja den billigt till någon över 40 för jag kan sätta min höga hand på en 40 +are inte skulle höra ljudet! Jo men det är sant, jag har varit med om det massor med gånger då det skär i skallen på mig och hon eller han brevid hör inte ett jota.

Eller var det redan vid 30!? (med risk för att få stryk nu)


Kommentarer
Postat av: Catharina

Japp. Nu blir det stryk Emma ;-)

2011-12-19 @ 21:50:22
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0