Gullunge

Publicerat: 2011-02-13 Kl: 11:19:36 | I kategori: Allmänt



Det här är det gulligaste jag sett på länge


Jag stod nyss och diskade undan lunchen och Niclas låg på soffan då jag frågar.
-var är Anton ?
-Inte vet jag, är inte han med dig?
-Anton!? Anton!? ANTON!!!!
-Hittar du han inte?
-Men vad är det här, driver du med mig?

Då han inte svara brukar han vara på sånna där konstiga ställen, typ i torkskåpet, under skötbordet osv.
Men inne på lilltoan i tvättstugan hittade jag honom med senaste Boggi tidningen. Tokungen hade öppnat och stängt två dörrar efter sig, klättrat upp och satt sig för att läsa. Men roligast av allt vad hans ansiktsuttryck som sa " Men vad är det frågan om, kan man få sitta på toa och läsa ifred"  

Kommentarer
Postat av: stina

haha va gulligt! :D

2011-02-13 @ 12:56:24
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Haha! Va gulligt :)

2011-02-13 @ 13:00:07
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0