Lite avis då!

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 09:25:39 | I kategori: Allmänt


Tycker att det är bara pyttelite fuskigt, eller jag är bara lite lite avundsjuk. Näe. jag är JÄTTE avundsjuk!
Jag skrev ju att jag och Anton skulle hem till min vän Ann och hälsa på i onsdags. Barnen busade på hela dagen och vi hade jätte trevligt alla fyra. men vem börjar få värkar efter värkar ? ja, inte jag iaf! Men för Ann drig det ihop sig coh då vi åkte därifrån kl 16 så tänkte jag att det kan inte bli annat än bebis innan kvällen är över. Jo då, en lite tös kikade ut lagomt innan tolvslaget. jag är så glad för deras skull, men bara en aning avis..vill också ha min lilla bebis nu!

Trodde att det kunde vara någonting som drog igång i natt eftersom jag fick springa upp på toa ( ja, på det viset), mådde illa, magen värkte och för att inte tala om huvudvärken. Det kändes knepigt i hela kroppen. Inte nog med det så vaknade jag på morgonkvisten och tyckte att jag helt plötsligt kände mig lätt som en fjäder! (?) hmm.. det var länge sedan nu de! Jag trodde till och med att magen var borta för en stund. Kändes så himla skumt!
Men näe då, nu på morgonen har det varit lugnt och fint som vanligt. Lite små knuffar i magen sådär så jag blir påmind om att det finns någon kvar där inne.

Vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda, har inga planer alls tror jag. Det har blivit Niclas tur att bli förkyld nu. Men det var väntat, han har varit hänging länge men det har inte brutit ut förens nu... för det brukar bli så då man tillslut börjar ta det lugnt efter att ha jobbat alldeles för mycket, och sovit för lite. Men jag hoppas att han piggnar på sig snabbt för det kommer väldigt olägligt att vara sjuker nu!


Trevlig helg på er
Skriver lite mer ikväll

Kommentarer
Postat av: Emma

Den som väntar på nått gott... ;)

2011-02-11 @ 15:31:45
URL: http://emmaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0