På topp

Publicerat: 2011-02-01 Kl: 12:07:45 | I kategori: Allmänt


Känner mig rätt pigg idag, pigg i kroppen alltså. Den där morgontröttheten kommer alltid finnas där. Men vi har fått ganska mycket gjort här hemma idag, jag och Anton. Ja, vi hjälps ju åt :) 
Snabeldraken har varit framme, dammtrasan, har putsat insidan av några fönster osv..

Men nu börjar benen kännas tung och Anton har precis somnat så jag har parkerat mig här i soffan med bärbara i knäna. Funderar starkt på att bara tippa åt vänster en liten stund och vila ögonen. Känner att det finns en hel del som skulle behöva göras här hemma och jag vill som passa på då jag orkar också. Men å andra sidan så är dagen lång. Vi går nog ut i friska luften efter Antons vila så kan vi göra ett till ryck ikväll istället. Niclas skulle bli sen hem idag från jobbet så det kan ju vara skönt at ha något att pyssla med. Ja, så får det bli. Jag tar mig en liten tupplur jag också medans jag kan.

För att "piffa upp" inlägget så bjuder jag på några bilder från i våras och i sommras


Magnus bjöd mig på en åktur


Lilleman kollar in gårdens leksaker


"Fårskallen" mummsade lite på Antons finger


De hårt arbetande männen tar en paus och spanar in våran utsikt


Sommarpromenad hos kusinerna på kajutvägen


Oj vad jag började längta till våren helt plötsligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0