Stadsbor

Publicerat: 2011-02-09 Kl: 07:52:14 | I kategori: Allmänt


God morgon god morgon. Jag har väl aldrig skrivit på bloggen så här tidigt men gör väl en premiär.
Vi sov i huli hemma hos min mama och pappa i natt alla tre och jag har pricis kommit tillbaka från att ha skjutsat Niclas till Jobbet. Anton han snusade vidare så jag kunde bara öppna dörrarna mellan han och mamma och pappa innan jag åkte. Men nu är klockan 7:40 så jag ska nog ta och väcka honom senats kl 8 så vi inte kommer i alldeles fel dygnsrytm. Minns inte om jag skrivit det men det tar mellan 1-2 timmar att lägga Anton på kvällarna nu för tiden  så klockan springer iväg.

Men han känner nog på sig att det är något på gång, plus att han har fått ett nytt rum. Han är väl i en utväcklingsfas just nu också. Ja ni vet ju hur det är, det kan vara både det ena och det andra. Men så länge han inte skriker och är arg på kvällarna så är det väl inte hela världen. Men vi får som sagt sitta där på golvet och hålla handen i minst 1 timme varje kväll och då är det skönt att kunna byta av varandra.

När vi är här nere i stan så ska vi passa på att hälsa på våra fina vänner Ann och Matilda som också är hemma idag. Perfekt då barnen kan busa och de gravida mammorna kan sitta en stud i rummet brevid. ( Ann har ju beräknat 5 dagar efter mig, så det är jätte kul ) I eftermiddag blir det middag hos svärmor ute på ön också. Det ser vi fram emot.

Här är en bild som min mamma tog igår kväll då Anton och jag var ut och hälsade på henne på jobbet.



Tycker annars att det vore väldigt lämpligt om bebis ville kika ut en dag som denna då vi väl är i stan alla tre.
Men just ja, man fick ju inte bestämma det själv....synd då!

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Ingen bebis än? :)

2011-02-10 @ 17:18:54
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0