Tisdag

Publicerat: 2011-02-15 Kl: 11:47:35 | I kategori: Allmänt


Som någon sa.. " va bra att du gör lite livstecken från dig på fb så vi vet hur det går eftersom bloggen blivit dåligt uppdaterad imellan åt"

Ja jag vet själv hur det är då någon väntar barn och det börjar närma sig, man tänker ju inte på annat. Å då kanske jag inet ens känner personen i fråga, haha. Ja men det är ju bland det största man kan vara med om så det är klart att man bryr sig då det är dags för andra.

 Men här hos mig händer inte mycket. Vi hade två älgar som sov en hel natt utanför våran dörr i  princip.  Rätt upp i slänten hade de lagt sig för att sova och det var inte många meter ifrån våran ytterdörr. På morgonen då jag släppte ut katta så reste de sig och gick vidare. Det visade sig vara en ko och en kalv (alltså mamma och barn) och det måste ju bara vara ett tecken, som min vän Ylva sa....haha. Ja men det var i lördags det och idag är det tisdag, så jag börjar tvivla. 

Ylva ringde föresten tidigare idag och sa att hon skulle baka bullar, så jag och Anton var välkommen på nybakat på eftermiddagen, taget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0