Händelserik fredag

Publicerat: 2011-02-04 Kl: 20:46:46 | I kategori: Allmänt


Dagen började med besök hos barnmorskan kl 9. Jag och Anton blev som vanligt sen iväg och kom inspringandes alldelse flåsig och uppe i varv. Blodtrycket var alltså inte så rättvist, men annars så såg allt fint ut. Hon konstaterade att huvudet låg väldigt långt nere nu så det kanske inte är så långt kvar nu kan man ju hoppas.
Bilen styrde sedan mot Ann och lilla Matilda där vi busade av oss en stund och Anton han även med en liten vila ute i vagnen innan vi hämtade upp pappa Niclas från jobbet för att sedan göra ett besök på drakborgen.

Niclas fick frågan om att jobba lite extra i eftermiddag och ikväll och tackade ja till det, men som tur var så kom min snälla mamma till oss på drakborgen och hämtade upp oss för att ta våran bil hem hit till Liden. Så vi slapp vara själv här på fredagskvällen, det är jag väldigt tacksam över! Efter denna dag är både jag och Anton nöjd och jag längtar nu efter sängen.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Kanske kan ses på måndag? Jag o Lisa är hemma o kan släntra ner på em om ni vill leka lite? :-)



är ju ett tag sen vi sågs!!



KRAM på er!

2011-02-05 @ 09:36:14
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0