Färdigt!

Publicerat: 2011-02-06 Kl: 12:47:45 | I kategori: Allmänt



Idag var det min tur att få sovmorgon. En sovmorgon som varade till kl 9 var väldigt lyxigt. 9? ojoj, för tre år sedan tyckte jag inte att det var en sovmorgon direkt!
Grabbarna klev upp strax efter kl 06 och städade ut det sista på skrotet på Antons nya rum och satt upp gradiner osv. ( gradiner som Niclas varit och köpt själv på helt eget initiativ kan jag tillägga)
Så då jag vaknade så flyttade vi in sängen, satt upp någon tavla och pysslade på. Allt blev lagomt färdigt nu till Antons vila. Nu fattas bara en byrå som ska hämtas upp i stan vid tillfälle och en målning som ska göras på den vänsta väggen. Anonts farfar är jätte duktig på att rita så han ska få den äran :)

Både Niclas och Anton somnade nu vid tolv och jag sitter i soffan och kikar på lite skidåkning samtidigt som jag håller en hand eller två på tangenterna. Då de vaknar måste vi passa på att gå ut i det fina vädret. Vi får se vad vi hittar på för roligt.



Som ni ser så har vi en förkärlek till IKEA. Tror bara att det är sängen som inte kommer därifrån.
Men det finns ju så mycket fina och bra saker där och det är ju faktiskt väldigt bra priser på deras saker också.
Det behövs inte särskilt stor plånbok för att fixa till lite. Nu hade vi ju nästan alla saker sedan tidigre, men va mycket bättre de gjorde sig i det nya ljusa rummet istället.




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad fint rum han fått då, duktiga ni är att ställa i ordning...Kram

2011-02-06 @ 22:11:34
Postat av: Emma S

men vad fint det blev, en extra eloge till Nicklas som köpt gardinerna :-))

2011-02-06 @ 23:18:15
URL: http://endaghosemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fint det blev, längtar tills golvet och tapeterna är färdigt i tjejernas rum så man kan börja inreda. Men då Christoffer jobbar jämt och jag är talanglös på sånt där så tar det sin tid. Men den som väntar på nåt gott. ;) Har i.a.f sagt att vi måste få rummet klart till de fyller 1 år. :)

2011-02-08 @ 13:12:38
URL: http://emmaselina.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad fint! :)

2011-02-09 @ 14:17:47
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0