Liten uppdatering kanske..

Publicerat: 2011-01-28 Kl: 21:22:20 | I kategori: Allmänt


Har lixom inte gjort mycket åt bloggen de senaste veckan, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men såg nu att jag fått massa fina kommentarer, då blir jag sugen att skriva igen. Ska göra en liten uppdatering imorgon. Just nu ligger jag i soffan med mina elefantben( jo de är hyffsat svullen nu..skulle behöva suga ur ett par liter vätska som jag samlat på mig) Men hur som haver, jag lever om mår annars väldigt bra. Längtar väldigt mycket efter Antons syskon nu! Det mesta är klart, sängen bäddad, kläder tvättade, väskan packad..när du vill så är du välkommen lilla människa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0