Vattenskidor

Publicerat: 2011-07-10 Kl: 22:13:00 | I kategori: Allmänt


Idag blev det mera vattenskoter. Tack Andreas! Jag slog på stort och ställde mig på vattenskidor för andra gången i mitt 24 åriga liv och det gick lika bra som första för två år sedan, upp kom jag. Så graciös är man ju inte direkt men med lite jävlaranamma så gick det på andra försöket.



Snacka om att det tog på krafterna. Jag var alldeles skakis efteråt och höll inte på att ta mig upp ur vattnet. Tvärsomnade när jag kom hem och har nu, 6 timmar senare lika mycket värk i kroppen som då. Jag kunde knappt bära Amanda, så slut var jag. Jag undra jag hur det är imorgon. Man ska ju inte skryta över sig själv! men liiite måste jag faktiskt få. Tycker att jag gjorde det väldigt bra med tanke på att jag knappt rört på mig de senaste 2½ åren och födde Amanda för 4½ månad sedan. Apropå de, då jag stod där på skidorna tänkte jag förutom på hur ont det skulle göra att ramla, BRÖSTEN! Tänk om jag skulle få mjölkstockning! Det blåste rätt hårt, med flytvästen skyddade ju och vattnet var rätt varmt så jag hoppas det gick bra, jag känner iaf inget än så länge. Håller tummarna!

 Lite ring åkte vi också.



Nästa gång tillfälle ges så måste jag testa wakeboard. Ser så kul ut.

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

HAHA gud vad kul.. & vad duktig du var, jag skulle nog aldrig ens kommit iväg :b



Från & med måndag är jag & Noel ledig i tre veckor, så du får vi passa på att hitta på en massa! :) var ju ett tag sedan nu.. Hoppas allt är bra med er!

Postat av: Carro - mamma till Noel

Haha, jaha där kom min andra blogg också med av någon anledning ;b

2011-07-14 @ 09:07:37
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0