Dagen i bilder

Publicerat: 2011-07-22 Kl: 21:30:17 | I kategori: Allmänt


Dagen i bilder

...som började med besök av fina Evelina som är på hemmaplan en stund nu i sommar. Det går månader mellan gångerna vi träffas men då det väl blir av så känns det som igår. Det blir många skratt och det är alltid lika kul att träffa dig vännen!



När hon åkt hem fick jag och barnen trevligt besök av familjen Lidin/Eriksson och äntligen kom Niclas också hem med en lekstuga som han köpt till Anton och Amanda
.


Lite småfix på den så blir det kanon. Anton gillade den skarpt



Då kvällen kom fick Amanda några skedar med gröt som vi börjat introducera



Det var dagens bilder. Nu tror jag att jag ska försöka ta mig bort till sängen för det har blivit på tok för lite sömn de senaste dagarna. Lilleman har kommit in till mig och Amanda före kl 06 i flera dagar nu. Niclas behöver antagligen lite mer sömn han också som kliver upp kl 04:30. Det är inte så lämpligt att vara vaken till elva-halv tolv på kvällarna då.
Imorgon ska vi på dop på Alnö. Bäst att man hinner se över garderoben för oss alla fyra i dit i morgon så man inte står där 5 minuter innan vi ska åka och stryker för fullt. Tack för idag, slut för idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0