Torsdag

Publicerat: 2011-07-07 Kl: 22:19:02 | I kategori: Allmänt


Men va kul det är att handla på REA!!!!



kanske den suddigaste bilden någonsin ser jag nu, men skit samma. Ville bara visa hur mycket jag fick med med hem för bara 544 kr.  Gjorde nog de största fynden på Name it där det var 70% på utvalda plagg. En tunika till mig och resten till barnen.  Detta hade kostat betydligt mycket mer om det inte var rea. Jag tror faktiskt inte att jag hade handlat om det inte vore för det.


Idag höll vi föresten på att få gräset klippt, trimmat runt om och rensat eller nått....Jorå om det inte vore för att Niclas talade om för sommarjobbaren åt kommunen att vi faktiskt bodde här så hade hon och de andra tänkt snygga till här ute. En tjej ställde sig nämligen på våran gräsmatta och kikade runt på vad som behövdes göras då Niclas tyvärr dök upp och undrade om det gick bra för henne. Hon och några andra hade ju jobbat uppe på sjukhemmet (huset brevid) hela förmiddagen och började bli klar där så hon gick vidare för att kika hos oss vad som behövdes göras. Haha. undra vad dom hade pysslat med här nere i så fall? Jag och barnen var inte hemma och Niclas skulle precis till att åka då hon helt plötsligt stod där ute. Ni kanske minns att jag en gång skrev att vi hade en kille med kamera här ute en dag som skulle fotografera dagiset. En annan gång kom en tant och öppnade dörren för att hon skulle hämta sitt barnbarn. Jag vet inte om det är motorvärmarstolparna som luras kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0