Onsdag

Publicerat: 2011-06-01 Kl: 13:30:15 | I kategori: Allmänt


Bvc-träff/föräldragrupp eller vad man vill kalla det. Vi var ialla fall dit i förmiddags och en dietist var inbjuden att berätta om mat för små barn. Nu är vi hemma igen och Anton sover sött i sin säng och Amanda ligger här brevid och blåser bubblor med munnen.



Imorgon är Niclas ledig, undra om vi skulle ha passat på att göra något. Tror det är hattparaden på travet imorgon. Ponnyridning/körning, clown, hoppborg osv Eller så hittar vi på nått annat kul. På fredag ska vi i alla fall åka och bada så man kanske skulle ha införskaffat en bikini. Näe, nu har Anton sovit i 45 minuter så nu måste han väckas ( japp, vi måste styra tiderna lite nu efter helgens omställning med allt kalas, sena kvällar och sovmorgon. Vill tillbaka till rutinerna nu)

Kommentarer
Postat av: Geine

Hej Emma!

Grattis till lilla tjejen! Jag tror inte att jag har träffat dig sedan du fick henne. Hoppas att allt bara är bra med dig och att du får lite vila ibland. Vill också kolla med dig om du fortfarande säljer Oriflame. Du kanske kommer ihåg att jag köpte någon brungel som jag tyckte funkade att smeta på mina supervita ben innan solbrännan hade infunnit sig. Handlar gärna av dig om du säljer dem fortfarande.

Ha det så bra och hoppas vi hörs!

2011-06-02 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0