Härligt jobbat!

Publicerat: 2011-06-07 Kl: 21:37:17 | I kategori: Allmänt




Jag skulle bada barnen ikväll. Kan inte förstå varför jag alltid ger mig på att bada båda samtidigt då inte Niclas är ledig och hemma. men hur som haver. Jag vred på vattnet för att fylla badkaret där vi bara har en duschslang och ingen kran. Trodde inte heller (har tydligen suttit där länge) att vi hade någon hållare till duschmunstycket så jag det ner i badkaret med massa saker på så att det inte skulle "smita" iväg. jag stänger dörren och går in till barnen i lekrummet. 5-10 (?) minuter senare går jag in med Amanda på armen för att titta och möts då av något varmt om fötterna, Jippi! Munstycket har "smete" och det står som en fontän över hela badrummet. Springen in och stänger av och där står vi, jag och Amanda blöta i 1 cm vatten. Men med en golvbrunn,en skrapa och 30 minuter senare kunde vi äntligen återgå till badet. Nu sover två rena barn och här i soffan sitter er svettig mamma. Behöver jag skriva typiskt mig !? Men rent blev det i alla fall, för oj vilka grejer som flöt fram under badkaret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0