Då var det måndag

Publicerat: 2011-03-28 Kl: 20:48:15 | I kategori: Allmänt



Vilken fin design jag fått. tack Anna !

Annars då? Jo det belv bättre väder idag, tyvärr fortfarande väldigt blåsigt. Jag är så rädd att få mjölkstockning så jag är noga mned att klä på mig riktigt och använer värmeskydden som jag köpt på apoteket men tycker i alla fall att det värker i brösten när det stormar. Jag har hunnit med två (!) promenader idag. Först gick jag med Anton och Amanda med vagnen när det skulle sova mitt över dan och nu ikväll när Niclas kom hem från jobbet så gick vi en gång till. Anton var helnöjd att åka med i vagnen även ikväll, så det gick jätte bra. Skönt att fåm röra på sig! Det blev 1½ timmes promenad sammanlagt för mig och det var inte igår!

I lördags var vi med i tidningen, både dagbladet och sundsvallan men i den sistnämda blev det tokigt eftersom de hade blandat ihop oss med en annan familj, så det stod fel namn. Jag skickade ett mail där jag skrev att jag räknade med att bilden kommer med nästa helg med rätt text! Självklart var svaret jag fick där de även bad om ursäkt. Alla kan göra fel men det kändes så tråkigt när det bli sådär. Men nu är det förhoppningsvis rätt bild till rätt text. Egentligen hade jag kunna haft en bild på barnen bara och inte hela familjen eftersom jag inte blev så jätte nöjd med bilden. Jag tycker aldrig jag blir bra på bild.

En glad kille ute i solen...fast det syns inte på bilden eftersom han spelar tuff, eller nått :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bloggen har blivit! :)

Hoppas allt är bra med er!

2011-03-29 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0