Mina älsklingar

Publicerat: 2011-03-09 Kl: 20:58:28 | I kategori: Allmänt


Syskonlek





Amanda var gnällig och lite missnöjd så jag testade lägga henne under babygymmet som spelar och snurrar.
Anton kom på en gång och ville vara med och båda två hade det så bra där. Amanda tyckte först det var jätte intressant när Anton slog och "lekte" med sakerna som hängde där och det kändes på nått vis som att hon fattade. Hon blir oftast väldigt lugn och nöjd då Anton kommer. Sedan låg hon och vifta med högra handen och nuddade Anton i huvudet. Jag sa då till Anton att hon kramade tillbaka på honom och då låg han blixt stilla och bara myste.  Det låter kanske konstigt när det gäller en bebis på 3 veckor, men jag tycker det märkts tydligt att Amanda känner igen Antons röst. Goungar!

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Fy så sött!! :D

2011-03-09 @ 22:19:13
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Naaw, vilka fina bilder och vilket gulligt babygym :)



Sv: Vet exakt vad du menar, precis så är det här med... När Melker äter oroligt, så är det alltid en rap på tvären.. Brukar oxå hålla upprätt och gå och gunga, det funkar bäst :)

2011-03-10 @ 07:15:34
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Underbara ungar, kram.

2011-03-10 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0