solsken

Publicerat: 2011-03-07 Kl: 19:16:47 | I kategori: Allmänt



Tänkte att det skulle vara skönt med en promenad på eftermiddagen. Men hur skulle jag kunna få Anton att sitta nöjd i vagnen då han vill leka i snön? Jo, jag tog fram mitt lockbeté som nästan alltid fungerar-fika!
Satt båda barnen i vagnen redan inne i hallen och gav Anton fika i händerna, nöjd kille, nöjd mamma som kunde promenera i nästan en halvtimme utan protester. Då vi kom tillbaka hem gick Anton lös på snöhögarna.
Men hur skulle jag få in honom efter två timmar? (bruka vara svåras av allt) Jo jag lockade med bad...å det gick bra det med.




Solbrillorna är viktiga tycker Anton





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0