lilla julafton

Publicerat: 2011-05-15 Kl: 16:09:30 | I kategori: Allmänt


Idag har jag lilla julafton här hemma tack vare fina grannar. Catharina knackade på i förmiddags med en stooor påse kläder till Amana som var efter deras Lisa. åh, så mycket fint och bra kläder/mössor/vantar/skor det var. Sånt är värd mycket! Det inte jag vill ha frågar jag om någon annan vill ha, annars lämnar jag det i en UFF kontainer. Här slängs inget! Jag har härom kvällen rensat ur Amandas kläder eftersom jag knappt hittade någonting hon kunde ha längre, däremot fanns det mer av stora sttorlekar ( förmodligen höstkläder) Det blev inte mycket kvar efter den rensningen kan jag säga, jag som trodde vi hade mycket. Vi sa att till veckan måste vi fara till birsta och fylla upp garderoben åt henne...men nu behövs ju inte det, eftersom vi fick kläder som förmodligen kommer räcka hela sommaren. Där sparade man in många hundralappar kan jag säga. Lite strumpbyxor måste inhandlas bara som kan använas till alla ursöta klänningar ovh tunikor.

Regn och rusk idag, jag tror vi slår på moraträsk som vi kan dansa till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0