Bio var det visst..

Publicerat: 2011-05-22 Kl: 22:28:22 | I kategori: Allmänt


Så var helgen över och jag kommer knnapt ihåg vad vi gjort, den har varit lång på ett bra vis. Födelsedags firande, loppis, fotografering och avslutade denna dag med bio. Vi såg pirates of the caribbean, on stranger tides i 3D. Jag hade aldrig sett bio i 3D förut och jag måset säga att det var en upplevelse i sig. Första halvtimmen var jag jätte yr och kunde inte bestämma mig om jag skulle ha glasögonen av eller på-suddigt eller snurrritg!? (för den som inte sett 3D, man måste alltså ha glasögonen på, annars blir det snuddigt)  Någon gång på mitten somnade jag och belv väckt av Niclas som såg att jag satt och hängde..haha, vadå trött mamma? Sträckte lite på mig och fortsatte hetsäta ur min godispåse och blev lite piggare och "lärde mig" hur jag skulle titta för att inte bli så yr. Det gällde att inte titta på texten eller det som var långt bak, det i mitten bara! Hmmm...ja det gick bättre sista 45 minutrarna, Passade då också på att fråga Niclas var de egentligen var på väg? Piraterna alltså. (Jag hade lixom inte fattat själva handligen)... Det var en skatt eller nått va? Niclas skakade på huvudet och sa nått i stil med Ungdomens källa! jaja, tänkte jag och funderade vidare på hur mycket tid man lagt ner på huvudrollen Johnny Depp och hans utstyrsel....

Mamma var barnvakt åt barnen och Anton hade varit så duktig att hjälpa mormor med Amanda. Han hade gosat, klappat på rumpan, försökt få henne att skratta osv. Hon hade nämligen varit skitarg och vägrat ta flaskan. När vi kom hem sov både hon och Anton och jag fick tilö och med vänta en halvtimme innan hon vaknade och ville ha mat. Jobbigt att skrika antagligen.  Och många timmar utan mat blev det eftersom jag ammande en timme innan jag for!

Nu ska jag vila hjärnan..igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0