Pluppisarna mina

Publicerat: 2011-05-27 Kl: 22:58:15 | I kategori: Allmänt


En pigg, en trött



Idag blev det drakborgen från kl 11-16 tillsammans med familen Vestman/Åkerlund. "Stora" barn busade, åt, busade och fikade , busade och var stundvis dyngsur bak i håret av svett. Amanda och polaren Melina gjorde allt för att hålla sig vaken eftersom det fanns sååå mycket att titta på. Men till slut gick det bara inte att hålla ögonen öppna, så de somnade sött i sina vagnar. Båda barnen Malm (alltså våra) somade i bilen hem så Amanda var extra utvilad ikväll. Annat var det med Anton som var helt väck efter dagen. Men så föreslog pappa traktorkörning och då blev han helt plötsligt pigg och glad igen.

Nu gör vi helg på bloggen kan man säga. Vi ska fira Anton i dagarna två, två som i två år. Ja jag förstår inte var tiden tagit vägen. trevlig helg på er allesammans-


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fina dom är! :)



Usch ja, har aldrig varit så rädd som jag var då. Hann tänka alla möjliga hemska tankar innan jag såg att allt var bra med Emeline. Har haft mycket ångest över det som hände och ska ta upp det med deras försäkringsbolag när de ringer

2011-05-29 @ 15:55:57
URL: http://www.mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0