Ja här sitter jag och tittar på fåglarna o...

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 11:34:14 | I kategori: Allmänt


img_9739 (MMS)

Ja här sitter jag och tittar på fåglarna och har lyxat till det med en tallrik havregrynsgröt till lunch. Jojomen!  Anton är på dagis och Amanda sover ute i vagnen på bron. Hemmet har gått sig en städomgång här på förmiddagen, närmare bestämt i två(!) timmar. Konstigt...jag har fortfarande inte hunnit ta golven under dessa två timmar. Det måste betyda att det var på tiden! Man plockar och plockar här hemma och det ser lika illa ut imorgon förmiddag igen. Lila bra att hålla sig hemifrån så det får förbli rent och fint.  Nu har nog gröten kallnat också bara för att jag fick för mig att skriva en  superintressant uppdatering om min städning här hemma. Hoppas ni får en bra dag gott folk


Kommentarer
Postat av: angen

Ahh de är du som jobbat på örta va? =)

2011-11-15 @ 15:51:41
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: angen

Ahhaa!!! ja men nu ser jag ju att din första är en månad yngre än algot exakt på dagen =) visst går tiden fort? dom är snart 3 år.. sjukt!

2011-11-16 @ 07:39:09
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0