Jag feberyrar...

Publicerat: 2011-11-17 Kl: 14:30:18 | I kategori: Allmänt



Det är en lite halvkämpig dag just idag. Har haft feber sedan i natt men börjar kännas bättre nu mot eftermiddagen. Har varit kallsvettig och haft huvudvärk men har snart kämpat mig genom dagen och blir "avlöst" av Niclas om 1½ timme då han kommer hem från jobbet. Lämnade Anton på dagis vid åtta och hämtade honom halv ett och nu ligger Amanda och sover och Anton ligger här brevid i soffan och kikar på barnprogram, så jag sliter inte ut mig just nu direkt. Vi har gjort det nödvändigaste, ätit, bytt blöjor, hämtat och lämnat på dagis. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma men det lämnar jag till Niclas :) Kanske att man kan slänga ihop en fläskpannkakesmet och skicka in i ungen innan han kommer hem så det blir middag i vettig tid.


Igår köpte vi fäg och golv, så till veckan ska barnrum nr 2 göras iordning. Amanda bör få ett eget rum att sova på nu. Jag börjar bli lite trött på att smyga varje gång jag ska in i sovrummet vårat. Men det är Anton som ska få ett nytt rum och Amada får ta hans. Det är ju ett fint rum med ljust golv och vita väggar där så vi ska göra det lite "flickigt" med inredning och ev en fondvägg i lila. Hon fick ju bland annat två presentkort i doppresent som ska användas till just inredning till hennes rum.

Näe upp och hoppa, ska kika till Amanda som måste kliva upp snart och inte sova för länge. Hon ska ju kunna somna till kvällen också.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Krya på dig Emma!

2011-11-17 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0