Klätterapa

Publicerat: 2011-11-11 Kl: 21:45:45 | I kategori: Allmänt


Det gäller att vara snabb, så pass snabb så man hinner få med viktiga ögonblick. Första gången är bara en gång och det får väl bli lite vad det blir då. Ni ser ju vad korten föreställer iaf.



Hon har ju klättrat upp mot oss men inte på eget bevåg tidigare. Vände mig om och då drog hon iväg till soffan och började dra sig upp på en gång. Barnen fick faktiskt lov att bygga koja och leka med kuddarna i soffan ikväll och det  uppskattades mycket. Amanda klättrade på kuddarna, rullade runt och skrattade åt Anton som sprang i soffan, ner och upp igen på kortsidan. Det var alltså samma kortsida som Amanda en stund senare tog sikte på. Hon ville väl göra likadant, lillstumpan.

Efter att jag suttit någon meter ifrån och tagit tre snabba kort var det säkrast att skynda sig dit, å tur var väl det eftersom tokan bara släppte och for baklänges. Hon är ju inte riktigt medveten om vad hon håller på med!


Undra om man kan skriva ut bloggen till en bok? Det är ju jätte kul att kika tillbaka till sånna här inlägg, men tänk om bloggen "försvinner" eller någon tar mitt lösen. Eller så får man helt enkelt skriva ut sida för sida, men hur mycket färg går inte det åt med alla bilder?! Någon som har koll på vad jag pratar om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0