Fredag

Publicerat: 2011-11-19 Kl: 09:22:51 | I kategori: Allmänt


Igår gjorde jag och barnen ett premiärbesök på dollarstore som öppnat i Sundvall. Det jag gick dit för att köpa blev det inget av men fick med mig lite annat smått och gått. Dom har faktiskt jätte bra halkstrumpor till barnen där tex. Kunde lixom inte låta bli att ge barnen vasin leksak också när jag hittade en lastbil och telefon till ynka 20+10 kronor.

Vidare mot drakborgen för att möta upp pappa Niclas, Tindra, Tomas och Mirelle för lite bus. Men för att fylla heeeela dagen så blev det på kvällskvisten också ett besök på Alnö hos våra nyblivna husägare till vänner (säger man så? vänner som blivit med hus? hmm...) Tror tyvär att Antons lastbil blev kvar där också, om den inte ligger ute i bilen då. Men eftersom vi ska ut till ön även idag för att fira min kusin Ida så kunde jag ju lova Anton att få tillbaka den redan idag, phhuuu!

Men har ni hört på det här då... Anton han vaknade ledsen och förtvivlad imorse då han till sin (och min) stora förvåning vaknat med fodrade stövlar på fötterna.  Pappa Niclas han kan han!  Vi brukar ju ta med tandborstar och pyjamaser till barnen då vi vet att vi blir borta sent. Då passsar det bra att barnen somnar redo för natten i bilen med en filt över sig och kan sedan enkelt bäras in till sina sängar. Men Niclas missade väl tydligen den lilla detaljen att ta av honom stövlarna...hur han nu kunde göra det? Ja man kan ju inte mer än skratta (fast det gjorde inte Anton!)




Lika bra att börja förbereda inför lunchen. Amanda vilar i vagnen och Anton har någon viktig lek med brandbilen.


Undra om vi hur tur att få lite snö imorgon då? Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, de gör så gott de kan & ibland kan det bli lite tokigt :b



Jag & Noel var också på drakborgen igår, fast vi var där mellan 10-12, så ni hade nog inte kommit dit än! :)

2011-11-19 @ 12:53:22
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0