Jag tyckte inte att det luktade så mycket ...

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 22:28:12 | I kategori: Allmänt


img_2988 (MMS)

Jag tyckte inte att det luktade så mycket brandrök, visst var det väldigt svart överallt men inte så farligt. Nu när vi kom hem så kände jag väldigt väl att både jag och Amanda luktade rätt mycket. Men det var det värt! Det är utförsäljningen på Boom som jag pratar om. 50% på hårda varor och 75% på mjuka. Lyckades handla för ynka 130 kr då det annars skulle gå på dryga femhundringen.  Så nu är det bara att tvätta upp både sig själv och varorna för Niclas påpekade nyss att vi luktade skit (inte skit som i skit, utan uttrycket då, phuu) Hoppas föresten inte att det var något som var skadligt för Amanda..vi var ju där rätt länge. Men då det inte kändes så farligt då vi väl var där så kan det väl inte ha varit någon fara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0