Wordfeud

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 13:10:27 | I kategori: Allmänt


Wordfeud, som alfapet fast på telefonen. Jätte kul, så kul att jag hela förmiddagen spelat med 4 st samtidigt då Anton ändå var på dagis och Amanda sov. Jag vet inte hur många timmar/dagar ett spel håller på men det är långt nog för att kunna ta en paus på flera timmar innan man behöver lägga ett ord igen. Så medan man drar vagen på bron, står i kön på Ica eller varför inte när man sitter på toa så kan man slänga iväg några ord. Och självklart finns det ju fusk som till alla spel, men hur roligt blir det då rå? Näe, ärligt ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa

Jag håller med dej. Inget fusk. Sånt ska man inte skriva Emma

;) du har 72 timmar på dig att lägga så det är ingen panik :)

2011-10-05 @ 06:14:34
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Förstår att det är ett roande spel. Men, tyvärr har det en baksida. Flera av mina arbetskamrater spelar detta alfapet, och då är de väldigt frånvarande, på arbetstid, inte bra.

2011-10-07 @ 10:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0