Inget dagis för Anton idag (15 Tim/veckan ...

Publicerat: 2011-09-13 Kl: 09:56:06 | I kategori: Allmänt


img_9174 (MMS)

Inget dagis för Anton idag (15 Tim/veckan går han ju) Men vi är väldigt leksugen så vi åker ner till stan så Anton och Amanda får leka med sina kompisar Matilda och Melina och jag med deras mamma.  Det lär nog planeras lite inför Ullaredsresan som är på torsdag. Åhh...jag både längtar samtidigt som jag gruvar mig något fruktansvärt över att vara ifrån barnen och Niclas så länge. Det är vi verkligen inte van! Men Niclas styr säkert upp något roligt med dem i helgen, så det ska nog gå bra. Kanske skönt för dom (läs Niclas) att inte jag är med och styr och ställer hela tiden ;) Hoppas ni får en bra dag, det ska vi ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0