Hela helgen lång

Publicerat: 2011-09-19 Kl: 10:27:53 | I kategori: Allmänt



Då var jag hemma igen efter en resa till Ullared. Åkte på tosdag morgon och gick på gekås hela fredagen och lördagen. Tanken var att vi skulle åka hem på söndag morgon men vi bestämde oss på lördag kväll för att bara packa ihop och städa stugan och börja åka hemöver. Vi var ju trots allt fyra stycken som kunde turas om att köra och sova. Så starx efter kl 06 på söndag morgon stod jag hemma på bron, redo att pussa och krama massor på barnen och Niclas...och att sova!

Handlade mest kläder till barnen. Vanliga innekläder, finkläder och vinterkläder men också lite till oss. Julklappar i alla former och lite annat smått och gott som lätt följer med i vagnen. Jag tror att vi var inne i varuhuset sammanlagt 18 timmar under de två dagrana och gjorde alla fyra  tillsammnas av med närmare 26 000 kronor. Men då behöver vi inte hanlda kläder igen fören till sommaren, inte heller några julklappar. Och kul hade vi! Det är stort, det är trångt men man mår inte dåligt. Eller jo, många stackars barn som såg helt färdig ut. Det kanske inte är så lämlipgt för alla att följa med sina föräldrar dit (beronde på ålder och hur länge man är där såklart) Alla pappor som hängde över sina vagnar tillsammans med barnen såg rätt trött ut de med.

Men tillbaka till vardagen och allt vad det innerbär. Det var en mycket ledsen Anton som jag lämnade på dagis idag, hoppas att det gick bättre då jag gått därifrån. Ska hömta honom om 1½  timme. Mammas älskling! Min andra lilla älskling har blivit förkyld igen och ligger och trynar i rummet brevid.


 

Två trötta igår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0