Nu kan jag inte hålla mig från min lilla p...

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 22:33:40 | I kategori: Allmänt


img_0243 (MMS)

Nu kan jag inte hålla mig från min lilla paus, avslut eller vad vi nu ska kalla det. Men det här är stort för mig. Min lilla..jag menar stora kille Anton fyller 3 år om dryga månaden och det är han så glad över och har helt varit med på noterna om att storkillar INTE använder napp på natten. Idag fick rådjuren  en av dom och lillasyster resten och det var inga protester alls vid läggning ikväll. Han visade stolt tre fingrar! Inga blöjor och inga nappar, hur kunde du bli såhär stor så fort?


Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad duktig han är.. det ska allt Noel få höra då han kmr in! Han är jätte duktig utan blöja hemma, men nappen åker in i munnen så fort tillfälle ges :b

2012-04-16 @ 17:16:30
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Frida

Denna förlossning var en dans om man jämför med Elsas :) jag har till och med mindre ont där nere nu fast att det blev som det blev :) klart ni får komma! Säg till när ni är frisk. Johan börjar jobba på torsdag :) kram

2012-04-18 @ 20:53:15
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Gunilla

Härlig bild! Vad duktig lilla prinsen blivit. Jag upptäcker nu att jag inte varit inne på denna sida efter vi kom hem från semestern. Kramar!

2012-05-16 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0