Helgen som gått

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 20:08:50 | I kategori: Allmänt


Jag tog och började helgen med sjukdom, men en kort sådan som tur var. Jag är faktiskt sällan dålig, men det var väl för att jag i början av veckan sa det som jag sedan åkte dit också. Men bra precis ett dygn senare och med dubbelt så mycket sömn som i vanliga fall så var jag som människa igen. Min farbror Janne fyllde 65 och hade stor fest med trerätters, bra underhållning av mina kusiner och..ja massa trevliga männsikoroch mycket skratt. Som Anders sa "Sellénarna äger!" haha, kunde inte sagt det bättre själv. Och hade man inte kul så fick man skylla sig själv, för det blir ju det man gör det till, som farbror Lasse sa.

Idag tog vi igen missad tid med barnen och gjorde en utflykt upp på skogen där vi mötte upp farfar med familj(kallar det så för att göra det enkelt). Solga vackra vinterdagar som idag tar man vara på.

Tack för den här helgen alla inblandade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0