Tack

Publicerat: 2012-01-13 Kl: 20:37:36 | I kategori: Allmänt


Vilka fina kommentarer jag fått den senaste tiden. Tack ni snälla läsare.

Idag var vi på julgransplundring, för på tjugondedagknut dansas julen ut. Det ville vi självklart vara med på. Så jag och barnen kilade upp för sång och dans, fika och tomten som kom och ville ha tillbaka alla julklappar han lämnade sist de sågs. hehe, näe alla barnen fick en liten påse med gotta. Det var jätte trevligt. Anton såg lite blyg ut då det gällde dansen och var med lite halvhjärtat, men nu ikväll har han gjort raketen massor med gånger och Amanda har samtidigt viftat hejvillt med balongerna dom fick. Blev även bjden på lunch hos grannarna efteråt. Vilken trevlig start på helgen det blev!

Lånade.... eller stal helt enkel en bild av Catharina. Jag tror inte att hon stryper mig för att jag tog mig friheten. Men så kan jag väl vara snäll och länka till henne.
Klicka här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0