Kusinen igen

Publicerat: 2012-06-17 Kl: 19:49:49 | I kategori: Allmänt


Lite då och då hör man mig säga något om min kusin, den personen har gjort det och si och så och jobbar här och där och bor även överallt, Jävla märkvärdig kusin du har Emma (inte ordagrant men något åt det hållet) uttryckte sig Carro angående min kusin. Nej, men alltså jag har 14 stycken fick jag förklara och hade antagligen pratat om olika kusiner vid olika tillfällen. Men i hennes öron som trodde jag kanske hade normala 2-3 stycken lät det lite konstigt. Men så igår under Johans 30 års kalas kom jag helt plötsligt på att det var lördag och klockan hade passerat 11 och min kusin skulle ju faktískt tävla i styrkelyft. Vi börjar skratta åt det igen, ja just ja.. jag hade ju 14 stycken så det är klart att någon av dem är i världsklass i just styrkelyft också ;)

Efter att ha kommit hem till min dator och telefon och uppdaterat mig så inser jag ju att Jenny Sellén är den tredje starkaste kvinnan i världen skulle man kunna säga. Grattis jenny!




Bronstagare i World Cup 2012 classic powerlifting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0