Lämnade av pappsen på jobbet eftersom de v...

Publicerat: 2012-06-15 Kl: 20:21:14 | I kategori: Allmänt


img_7880 (MMS)

Lämnade av pappsen på jobbet eftersom de var i stort behov av honom på hans ledighet...själv hängde vi hos svärmora och tittade på nya lilla lammet, hönsen och hästarna. Vidare för handling och hämta upp pappsen då vi tyckte att han hade jobbat färdig ( klart man har ett finger med i spelet även där ;) hem för gräsklippning och plantering och en timmes promenad. Å det är sååå skönt nu när jag kommit igång med promenaderna igen, blir det inte en timme så en 45 minuter i alla fall och jag tar den varje dag. Niclas är ute på vuxendagis med Stefan nu, så jag sitter här och inväntat fotbollen och unnar mig några bitar choklad och en ramlösa kvällen till ära. Så, hejja Sverige helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullhöna <3

2012-06-15 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0