Det här behövde vi (läs barnen)! Det märks...

Publicerat: 2012-03-14 Kl: 20:52:28 | I kategori: Allmänt


img_8570 (MMS)

Det här behövde vi (läs barnen)! Det märks så tydligt på Anton då det varit långa dagar bara hemma. Han blir till slut omöjlig att ha och göra med, å jag förstår honom. Jag har försökt så gott det går att hitta på lite olika saker här hemma så det inte ska bli att barnen leker med det vanliga hela dagarna. Både dom och jag blir trött av alla dockvagnsrace, bilar och böcker som det alltid leks med. Men då klockan slog 14 idag så avslutade vi våran karantän och tyckte där med att vi gjort det vi kunnat för att inte smitta vidare. Ja Niclas han har ju jobbat såklart! Undra om det ens var magsjuka föresten? Det minsta lilla slängen jag varit med om i så fall :) Som bilden ovan visar så åkte vi i alla fall till drakborgen tillsammans med barnens tremänning och hennes mamma,min bästaste barndomskompis som står mig varmt om hjärtat. Jo vi blev ju föresten bjuden på middag hos dem innan också. Efter lek blev det pyjamas för minstingen och kvällsfika för barnen i form av korv och glass, perfekt!!  Tack och god natt sa jag till barnen och startade färden hem mot Liden.  Tack för den här dagen! Och tack för att vi får vara friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0