Kaninen Ben

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 18:48:44 | I kategori: Allmänt


Vi har fått lånat en sommarkanin som får bo här ute hos oss på obestämd tid. Inte en sån där liten fin innekanin utan en utekanin, bondkanin? haha, ja jag vet inte vad det är för nått. En sån man äter? Han var ialla fall för snäll och fin för att hamna i någons frys, så han fick komma till oss!

Ben, heter han och barnen är jätte glad i honom och det verkar han vara i dem med också. Han låter dem klappa och lyfta och är inte alls som jag föreställde mig att en kanin skulle vara. Jag gjorde en provisorisk liten hage åt honom runt hans bur idag så han skulle få röra sig lite mera. Men pappa Niclas får i uppdrag att fixa en rejäl rastgård åt honom i helgen.



Och snart kommer fåren!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0